2 Ağustos 2010 Pazartesi

Benim sabun keseciklerim :)

Geçenlerde sizlerle paylaştığım sabun kesecikleri vardı ya, bugün çamaşır çekmecemi yerleştirirken yuvarlak sabunlarım çarptı gözüme, oturdum dantellerimin arasında birbirinin aynı küçük örtü varmı diye. Buldum... Bir zamanlar motif motif ördüğüm fiskos lekelendiğinde ilaca koymuştum, zamanla o yerlerinden yırtılmıştı, bende yırtılan yerleri çıkartıp iki 7 motifli örtü çıkartıp geri kalan sağlam motifleri tek tek koymuştum. İşte o tek tek motifler 4 adetmiş, tam aradığım gibi. Kurdele kutumda ince kurdeleler de buldum, işte artık benim de sabun keseciklerim var :)




16 yorum :

  1. Sevgili banu gene güzellikler yaratmışsın.sabun keselerin harika olmuş.yaratmak ve değerlendirmek işte budur.ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş.elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. çok da şık olmuşlar... güzel günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  4. senin sabun keselerin daha da güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  5. Hem de ne kesecikler. Nefis olmuş. Ay dantellerim nerdeydi??? Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık ne kadar güzel bir fikir bu böyle :)tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık. ne güzel değerlendirmişsiniz dantel motiflerini. güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim bunları , yuvarlak hale getirip yapacağım masa örtümün bir ucunda kullansam müsade var mı? :)
    Teşekkürler şimdiden.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar,ben çok seviyorum böyle kesecikleri,ellerine sağlık banu abla :)

    YanıtlaSil
  10. Banucum fikir süper ellerine sağlık
    çok beğendim sevgiler canım

    YanıtlaSil
  11. çok şık bir fikirmiş, karıştırmalı sandığı yapıp hediye etmeli aslında

    YanıtlaSil
  12. Çok cici olmuş bu kesecikler...

    YanıtlaSil
  13. Bu internet beni fikir manyağı yaptı zaten :) Üstelik gördüğüm fikirleri elimdeki malzemelerle üretmeye çalışıyorum ya, gözlerim fıldır fıldır malzeme uydurmaya çalışıyor :))

    Aksungurum, sağol

    Tuğçem,öppptüm seni

    ruşenim, sağol

    cep aynam, dimi ama :)

    nedukum, buldunmu dantelleri

    ev atölyesi, fikir internetten, uygulama benden :)

    mirayetim, sağol

    serpilcim, hemen yap, merak ettim nasıl birşey olacağını...

    miniğim, sağol

    örgü çantam, sevgileeeer

    ada-deniz, karıştır karıştır, kolaycacık oluyor

    özüm, sağol

    YanıtlaSil
  14. Süpersin ablacığım. Çok güzel olmuş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. Tiryakicim, yeşimcim, fikir güzel aslında, benim ki fikre uydurma :))

    YanıtlaSil
  16. Süper bir fikir. Parça dantellerimi değerlendirmek adına çok hoşuma gitti.
    Fikrinize sağlık:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)