3 Haziran 2011 Cuma

Bostancıbaşı :))

Hava güzel, güneşli ve sıcak, ooohhhhh  :)
Pazara inip domates ve salatalık fideleri aldım, üstümü değiştirip indim bostana.
Epeyce beyaz fasulye ve barbunya diktim, önceden diktiğim mısır, oturak fasulye ve erken fasulyeler de çıkmaya başlamış maaşallah...
Fideleri yerlerine yerleştirdim, çubuklarını diktim, ürünü bol olur inşallah...
 Şu belime bağlı torba var ya, eski penyelerden dikiyorum onları, bir yazımda bahsetmiştim. Önce tohumluklar vardı içinde, sonra da topladığım baklaları koydum, ürün toplarken pek bir kolaylık oluyor :)
Bezelye ve baklalar bu sene hava şartlarından olsa gerek epeyce az, ne yapalım, kısmet...
Üst bahçede soğan-sarmısak ve dereotu-maydanoz diktiğim yerler var ya, oradan da bakla için soğanla dereotu topladım:) Anlayacağınız yarın bakla yiyeceğiz :))
Ama birşey diyeyim mi... Çoook yorulmuşum, ruhum yaşlanmasa da vücut yaşlanıyor hani ....



15 yorum :

  1. Yerim ben senin uçuşan kelebeklerini, nasılda kelebekler kondurmuşsun eee o kadar iş yapınca elbet yorulmuşsundur. Yarın baklanın resmini bekliyorum yorgunum der mutlaka Solma Teyzeye yaptırırsın sen şimdi onu.
    Kızlarrrr Solmaz teyze közlenmiş patlıcanla bir imambayıldı yapıyor parmaklarınızı yersiniz yani:))
    Ellerinize sağlık şimdiden.

    YanıtlaSil
  2. çalışkan arkadaşım.geldiğimiz de bezelye yemeği isterim valla çok severim.şaka şaka,

    YanıtlaSil
  3. YORULMUŞSUNDUR AMA MİS GİBİ YİYECEKSİNİZ İNŞALLAH.İMRENEREK İZLİYORUM.BAKLANIZ AFİYET OLSUN,PAZARDA SATILANLAR İNAN KARTLADILAR YENMİYORLAR ARTIK.

    YanıtlaSil
  4. banu ablacım sen yaşlanmazsım, maşallah da diyeyim de :)oturak fasulye ne merak etiim?

    YanıtlaSil
  5. bahçe görünce dayanamadım geldim, yorgunluğa değer ama :))

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin Banucum..Ohh miss gibi çıtır çıtır dalından taze taze..afiyet olsun:)
    Ben de beş sene her şey ekdim,beş senedir de hiçbir şey ekmiyorum..dalından yemenin tadı bir başka oluyor..sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin ablam ellerine sağlık ohhh mis gibi taze taze....sana baktıkça eşim emekli olsun diye gün sayıyorum valla:)))bir an önce senin gibi kendimi atasım geliyor ama yorgunluğu vardır tabii ama değer bence...

    YanıtlaSil
  8. Akşam yemeğine sendeyiz desene :)Bu kadar yorgunluğun üstüne sizi çekemem diyorsan,biz kendi işimizi kendimiz görürüz yarın da sana yardım ediveririz elbirliğiyle...

    YanıtlaSil
  9. bahcene bayıldım maşaallah diyelim nazar değmesin:)herşeyi dalından yemekte farklıdır yorgunluğa değer diye düşünüyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
  10. banu abla ellerine sağlık o kadar işe vücut yorgunluğu çok normal tabi..Toprağının bereketi bol olsun inşallah :)

    YanıtlaSil
  11. Yatar dinlenirsin, geçer. Kafan sakin, huzurun var mı, ona bak sen. Bahçeler çok kıskandırıyor beni:))

    YanıtlaSil
  12. Fiammam, güzel süslemişim dimi:)) Hamlamışmıyım, yaşlanmışmıyım bilemedim:) Baklanın resmini çekemeden bitirdik:)) Anam yaptı tabii, yemek işi genelde onun ya:)Gelince gene yapar imambayıldı sana canımcımmm.
    Aksungurum, sen gel yeterki, yaparız bezelye, ne var ki :)
    Örgücü Neşem, bakla çok az oldu bu sene, ama tazecik güzeldi :
    Sevgili Atölye Nott,ruhum yaşlanmıyor da, vücudum için aynı şeyi söyleyemem :) Oturak fasulye sırık istemeyen fasulye oluyor, ben de yeni yeni öğreniyorum :)
    Buketcim, bahçe işlerini seviyorsun galiba, yardımlara açığım, buyur gel :)
    Noyumberrycim, dalından yemek güzelde, yorucu gerçekten, yardımcım da askere gitti :(
    Waterlilym,sayılı gün çabuk geçer, şimdiden hazırlığa başlayın :)Prova yapmaya beklerim :)
    Colettecim, ah keşke gelseniz ne güzel olur, zaten bana gelen kendi işini kendi görüyor :))
    Sevgili Meryemce, gerçekten değiyor yorgunluğa semeresini alınca:)
    Burcucum, amin canımcım...
    Nedretim, çok şükür huzurum yerinde, ama yaz oldu mu bir türlü dinlenemiyorum :(Bahçe istiyorsan gel buyur, iş çoook :)

    YanıtlaSil
  13. şapkalı halinizle Vangogh'un tarlalarda yaptığı işçi tablolarını andırmışsınız.

    YanıtlaSil
  14. AY SİZE O KADAR İMRENDİMKİ ANLATAMAM,HEP BÖYLE BİR YAŞANTIM OLSUN İSTEMİŞİMDİR,AMA MAALESEF APARTMANLARA SIKIŞIP KALDIK BÖYLE ALLAH İÇİNİZE SİNDİRSİN.HER ŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN YAPTIKLARINIZI YAŞANTINIZI İNCELİYORUM EPEYDİR ÇOK ETKİLENDİM O YÜZDENDE YAZMA GEREĞİNİ DÜŞÜNDÜM,MAŞALLAH SİZE ELLERİNİZE YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZEL ŞEYLER YAPIYOSUNUZ SİZ YAPIN BİZLERLE PAYLAŞINKİ BİZDE BİRŞEYLER ÖĞRENELİM. MUTLU VE SAĞLIKLI KALIN.

    YanıtlaSil
  15. Süheylacım... Merhaba :)
    Dilerim birgün sen de gönlündeki yaşantıya kavuşursun, aslında zor da değil, ama cesaret lazım biraz :)
    Buralarda yaşamanın da çok eksileri var, yani zorlukları çok, ama bana göre artıları daha fazla, yani her sefanın bir de cefası var diyeyim, seçim sana kalıyor sonunda :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)