29 Aralık 2012 Cumartesi

2012 İlkyarı Üretimlerim...




Urgandan kaseler ...












Mukavva üzerine desenli kağıtlardan yapıştırarak  kedicikler....










Karton üzerine desenli kağıtlar yapıştırarak kedi kitap ayraçları....














Porselenleştirme medyumu ile sertleştirdiğim dantel pencere süsü...












Birara boncuklarla oynayıp takılara takmışım :))















Anahtarlıklar....













Çamaşır makinasının üzerine magnet... :))












Anahtar askılıklarım...










Basit bir şeffaf plastik kutunun değişimi...















Goblen kumaşa çarpı işi...














Evim Güzel Evim :)














Strafor topa güller iğneleyerek tavan süsü...
















Yemek tarifleri defterim...














Yüklüğün kapaklarına süs...












Kibrit kutuları süslendi...















Hesap işi Dansöz oyalı Gülüm...














Hesap işi Dansöz oyalı Pembe Gülüm...













Özden kardeşin imalatı minyatür kasnağa gül işlemesi...














Eskimiş bir abajurun yenilenmesi...












Bu yıl Sıra Sıra Saksılar adlı hesap işi örtümden iki tane işlemişim...










Bahar Çiçekleri... Bundan da iki tane işledim...

















Yazlık kapı süsüm...












Şile bezine hesap işi seccade takımı....















Ayakkabı kutuları süslenmiş...













Keçeden minik patikler...
















Plastik taburem yenilendi....

















Eldeki malzemeler değerlendirilmiş...
















Strafor tabaklar-Kozalaklar...
















İç çamaşır torbaları....











Hesap işi... Ponpon çiçekler...















Hesap işi... Lale...














Karton rulolar ve bardak altlıklarından kutucuklar...














Strafordan yapıldı... :)
















Kredi kartından ....

















Minik kaktüs saksılarından...















Bu yeşil şişe asla kırılmaz :))


















Bunlar yılın ilk yarısından.... Gerisi yarınaaaa....





36 yorum :

  1. 2013 yılında da böyle güzel çalımalar yapmanız dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah sağlık verdikçe üretmeden duramayız değil mi sevgili Üretmek güzeldir :)

      Sil
  2. Ne güzel bir post olmuş, geçen yılın envanteri çıkmış... Daha bu yarısı diyorsunuz!!! Ne kadar üretkenmişsiniz. Gelecek yılda da sağlıklı mutlu günlerde bu kadar üretken olmanız (hepimizin olması) dileklerimle. Ayrıca o ne o??? Noel anne Banu, yetmiyormuş gibi bir de hareketli :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Hayalci, boşlukları dolduran uydurmalar çoğu, ben de böyle oynuyorum işte :)

      Sil
  3. 2013 yılındada sağlıkla,huzurla bu kadar üretken olmanı dilerim.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Banucum hepsi için ellerine sağlık canım.Yeni yıl da güzel üretimlerle ve paylaşımlarla buluşmak dileğiyle.Şimdiden Mutlu,Sağlıklı ve Huzur dolu yeni bir yıl diliyorum canım.Sevgiyle Kal:)..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canancım, güzel dileklerin hepimiz için gerçekleşsin dilerim :)

      Sil
  5. Hepside çok güzel sürekli takip etmeme rağmen ilk defa gördüğüm çalışmalar var çok beğendim. Çok verimli bir yıl geçirmişsiniz elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hülyacım, boş zamanları dolduran oyuncaklarım bunlar :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. Hepsi birbirinden yaratici calismalar,bayildim.2013 yilinin da saglikli ve bol uretken bir yil olmasini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin sevgili Çilekli mektubum, hepimiz için bol üretimler olsun :)

      Sil
  7. yeni yılınızda sağlıklı, mutlu, dolu, dolu gecsin.Banu hanım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Halimecim, hep birlikte bu güzel dilekleri yaşarız inşallah :)

      Sil
  8. NİCE VERİMLİ YILLARA SAĞLIKLA HEP MUTLU MUTLU ERİŞİN İNŞALLAH:)ELLERİNİZE SAĞLIK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin aramıza sevgili Mutluluklar Sokağı, ne iyi ettin de geldin :)

      Sil
  9. bu postu hazırlamak bile ne kadar emek ister ki hele yaptıkların abla harika hepsi sen harikasın zaten...ben de böyle bir post hazırlıyorum kaç gündür sürüyor hala bitmedi...yaptıklarım ki senin kadar bile değil ...sevgiler ablacım yeni yılda anneciğine ve sana sağlık huzur dilerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mor Menekşeleriiim, güzel dileklerin hepimiz için gerçekleşir inşallah :)

      Sil
  10. Şu an şok bir halde postanı bitirdim helal diyorum apla=))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amaaan sevgili Yaşamsal Ganimetler, kendimce oynuyorum malzemelerle işteeee :))

      Sil
  11. 2012'de yapılan, emek verilen güzellikler. Ne kadar çok ve ne kadar güzeller maşallah, ellerine sağlık.
    Yeni yılda sana, annene ve bıdık beye :) mutluluk, sağlık diliyor ve nice bol verimli işlere diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Aslıcııım, nice senelere, hepbirlikte inşallah :)

      Sil
  12. CAnım benim güzel bir envanter çıkarmışsın ben ce sen bunu senelik 2 bölümde değil aylık aylık yap, bak bize de yarayacak toplu olarak bu gösterimler üstelik... Ellerine sağlık her biri ayrı güzelllll....

    YanıtlaSil
  13. Hep üret, hep mutlu ol,hep sağlıklı ol, hep var ol canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Örgücü Neşeeeem, iyi ki varsın can arkadaşım :)

      Sil
  14. Aa ne güzel kaptırmış kendimi gidiyordum,birden arkası yarın:(
    Ne güzel 2012 çok üretken geçmiş..2013 yılında böyle üretken geçsin,annenle,bıdığınla ve tüm sevdiklerinle sağlıklı,mutlu ve huzurlu:)
    Sevgiyle kal Banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Noyumberry ciiim, öööyle oynuyorum işte, birşeyler uyduruyorum banuca :))

      Sil
  15. tabure yenilenmesi
    kuşlar
    ve kitap ayracı favorim oldu
    ellerinize sağlık ne güzel çalışmalarla dolu bir yıl geçmiş
    yeni yıl daha fazla ilham diliyorum sana :)
    mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimize yeni yeni fikirler diliyorum Cicileydiciiim, teşekkürler :)

      Sil
  16. Ablacım yeni yılda herşey gönlünce olsun bu neşen hiç bitmesin.

    Sayfanın başındaki noelanne banuşa bayıldım ne güzel dans ediyor öyle:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Meralciiim, ara sıra öyle tepinirim ben :)))))

      Sil
  17. ellerinize emeğinize sağlık yeni yıldada birbirinden güzel çalışmalar yapmanız dileğiyle mutlu yıllaaar:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Pınarikocuuum, inşallah Allah sağlık versin, üretiriz :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)