17 Aralık 2012 Pazartesi

Ben Başlıyayım, Siz Bitirin... :))

İnternette gördüğüm bir konu fikir verdi bana, kek kağıtları var ya, işte onlardan birini aldım önüme...

 
Tam ortasından değil de, biraz daha üstünden ikiye kestim,
Büyük parçayı üçe katladım,
Küçük parçayı katladığım parçanın arkasından böyle yapıştırdım,
Bir kartondan da yuvarlak kesip tepesine önden yapıştırdım, bakın ne olduuu :))
Benden bu kadar, tepesine arkasından simli ip bağlayıp ağaca mı asarsınız, kartpostal mı yaparsınız, bir yere mi yapıştırırsınız.... yoksa "bu da ne be" deyip sayfadan çıkar gider misiniz, işte o size kalmııış :))


45 yorum :

  1. SUPERSIN BANU ABLA YINE SUPERRR :)))))

    YanıtlaSil
  2. sevgili banu hanım 2 ay kadar yoktum yeniden sayfanızda gezmek güzel geeeeelecek yeni tılınızı candan kutlar size şans getirmesini dilerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bir de adını yazaydın yaaa.... Güzel dileklerine bilerek teşekkür etseydiiim :(

      Sil
  3. bu bana süper fikiler verdi. tşk ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep derim ya fikirlerden fikirler doğar diye Nilhanın annesi, sana nasıl fikirler verdi görmek istiyoruuum :)

      Sil
  4. Çok beğendim,Pencere süsü yapılabilir,Hoş bir melek,senin gibi:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüüüm, teşekkürler, benden pek melek olmaz ama neyyyse :))

      Sil
  5. çok şekersiniz banu hanım anlatımlarınız süper :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Neslihancııım, olsam olsam acı biberli şeker olurum bence :))

      Sil
  6. Ben de çok beğendim:)
    Bıdık'ı öperim, sevgiyle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Okuyanııım, Bıdıkta senin gibi güzel hatunu boool bol öper :)

      Sil
  7. Yine harika bir paylaşım:)

    YanıtlaSil
  8. Banucum çok güzel bir fikir:)

    YanıtlaSil
  9. töbeee, çıkıp gider miyiz hiç? ilham perisi çarpar yahu insanı, cık cık cık, buradayız, burada kalmaya devam edeceğiz :)) ve tabii senin tatlı buluşlarını kopyalamaya:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemsin Elift ciiim, ilham perisi çarpar haaa :)))) Kopyalayın diye paylaşıyorum ya zateeen :)

      Sil
  10. Tebrik ederimm çok yaratıcısınız :)Sizin kadar olmasa da bende de var biraz henüz yeniyim buralarda ilerledikçe bende yptıklarımı postlıcam.beklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin aramıza sevgili Bordo Düşler, ben de yeni postlarını bekliyorum :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim.Diğer arkadaşları da beklerim.
      http://bordoduslerim.blogspot.com/

      Sil
  11. Ne sayfadan çıkması önümüze hemen bir kek kağıdı aldık ne yaptığımızı sen düşün artık Banu Hanımcım..)))sevgilerimizle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E hani Tümaycım, önüne aldığın kek kağıdını naaptın ?

      Sil
  12. Banu Abla, ben geçen sene sınıfıma aynen böyle
    tarif ettiğin gibi melekler yapmıştım. çok tatlı
    olmuşlardı. kanatlarını yalnız simli kağıttan
    yapmıştım. selamlar Banu Ablacm ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senden bunu beklerdim zaten Buketcim, ne güzel olmuşlardır, öptüm seniii :)

      Sil
  13. Melekim benim melekim benim diye şarkı söyledim ben....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen o şarkıyı söyle Fiammam, ben de "Başımın tatlı belası"nı :)))))

      Sil
  14. Yapımı kolay, sevimli... Her yere de uyar pencere, ağaç hatta duvar... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay, pratik, çabuk biten projeler zevkli oluyor Nilüfercim, heryere uyar, teşekkürleeer :)

      Sil
  15. meleği pek sevdim ama anlatımınızı daha çok sevdim Banu abla:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatoşcum, kolay birşeyi böyle detaylı anlatmak... :))))

      Sil
  16. boşuna dantel örmeye gerek kalmamış böylece:)) eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama Haticecim, dantelli kağıtlar varken :))

      Sil
  17. Ne gidicem sayfadan? Ya inanmıyorum dedim yine. Sen her şeyin çokusun ve ben seni çok seviyorum.
    Ben bi' dost :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşeyin çoku derken.... sevgili dostum, iyi bişey dedin demiii :))))

      Sil
  18. EVET BENDE GÖRMÜŞTÜM BUNU PRATİK AMA ZEKİCE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5 dakkalık projelere bayılırım Mevdoşcum :))

      Sil
  19. banucum
    hemen torunuma yapmaliyim:)))))
    hatta onunla yapmaliyiz....bayiliyor damla
    benim minik atolyeyi karistirmayi
    opuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cihanım, kağıtları hazır tut, Damla kendi yapar bunu eminim :)

      Sil
  20. Banu'm şu yaptığın gibi yap bir güzellik de, bloğumdaki 586 tık yazısını şuralardan bir de sen duyur ha, ne dersin?
    Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tülinim, arkandayıııım, elimden geldiğince :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)