16 Aralık 2012 Pazar

Biraz da Özenli İşler Yapalım Değil mi :))

Hep uyduruk şeyler yapıyorum ya...
Ama özenli işler oldukça zaman alıyor...
İşte özenerek yaptığım tek iş olan Şile bezi örtülerimden biri daha bitti...
Adını  "Kardelen" koydum... Detayları dükkanımda :)
Biraz olsun tanıdık geldi mi bu desen, mesela blogların birinden... :)
Ben hatırlatayım...
Sevgili Mehtap Kaya'nın boya ve sim sarma ile yaptığı örtüye bayılmıştım, o deseni çarpı işine çevirmek oldukça zor oldu, eh biraz benzeri oldu işte :) İşte bu da Mehtapcığımın şahane örtüsünün deseni ....




47 yorum :

  1. banu abla soyleyecek birsey yok siz bu iste ustasiniz :)

    nelerden neler bulup cikariyorsunuz.yaa evren nolur yaa nolur su banu ablanin yeteneginin milyonda 1i kadar bana da versen beni de gorsen artik hii olmaz mi?

    bu bir evrene mesajdir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek özenle yaptığım iş bu Agresif prensesim :)
      Eminim senin de bu işe olmasa da başka şeylere yeteneğin vardır,gün gelir ortaya çıkar, sen bile şaşarsın :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş,beğendim.Ellerine sağlık canım,sevgiler gönderdim.

    YanıtlaSil
  3. kumaşlarınız çok güzel nerden temin ediyorsunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasenincim, hoşgeldin :) Kumaşlarım şile bezidir, şileden alıyorum....

      Sil
  4. Elleriniz dert görmesin ablacım, yine bir sanat eseri çıkmış ortaya.
    Sevgili Mehtap hanımın da örtüsü şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Elişi defterim, sağolasın :)

      Sil
  5. Banu'cuğum senin bütün işlerinin hayranıyım uyduruk dediğin şeyler senin tasarımın bunu herkes yapamaz. Örtüyü görünce inanamadım bu kadar kısa bir sürede nasıl işledin muhteşemsin,elde işlemenin güzelliği hiç bir şeyde yok şimdi benide imrendirdin çok beğendim ellerine,emeğine sağlık.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Mehtapcım, nasıl da motive ediyorsun canım benim :)
      Örtü pek te kısa sürede bitmedi gibi geldi bana, sadece akşamları işliyorum ya, senin işlediklerin de beni kıskandırıyor amaaa :))

      Sil
  6. İkinizinde ellerine emeklerine sağlık, harika olmuşşş canım...

    YanıtlaSil
  7. Valla helal olsun arkadaşım. Oldum olası senin işlemelerine aklım çıkar bilirsin. Bu hepsini solladı sanki. Mehtabın da senin de elleriniz dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Gülsümüm :) Bilmem ki, ben kendi yaptıklarımı beğenemem ya :))

      Sil
  8. Fikir verecek bişey yokki,yaptığınız herşey o kadar doğal v güzelki...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tümaycım, sayenizde şımardıkça şımarıyorum :))

      Sil
  9. Tek kelimeyle harika olmuş banu abla ellerinize sağlık.Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  10. Ellerin dert görmesin Banu'cuğum, çok şık olmuş.

    YanıtlaSil
  11. Ne kadar sabırlısın Banucum eline sağlık çok güzel olmuş..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akşamdaaaan akşam işleyince sabrım taşmıyor Noyumberry cim, teşekkürler :)

      Sil
  12. Sizin hangi işiniz özensiz ki...hepsi emek verilen işler...elleriniz dert görmesin maşallah size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Nevbancım, diğer işlerime gerçekten pek özen göstermiyorum :)

      Sil
  13. sevgili banucum
    cok ozel bir parca cikmis gene o guzel ellerinden..
    gonlune saglik arkadasim
    bu agir isleri hangi aralara sigdiriyorsun?
    kocaman sevgilerrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Cihanım, tv karşısı işim bu ya, yani akşamdaaaaan akşama :)

      Sil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Harika olmuş,ellerinize sağlık.Kenarlarında da pullu bir oya var galiba çok yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ceviz cim, kenarında pullu firkete oyası var :)

      Sil
  16. Harika olmuş, orjinali de çok güzel, bu kadar ince işçilik herkesin harcı değil, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. çok emekli çok,
    ellerine sağlık banucuğum:)

    YanıtlaSil
  18. çok emek çook, ellerine sağlık Banu Abla'cım.

    YanıtlaSil
  19. sabır ve emek ve Banu sonuç mükemmel arkadaşım Mehtapında ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. Harikulade olmuş, ellerin dert görmesin.
    Banucuğum, Allah'ın emri, Peygamber'imizin kavli ile örtüne talibim:)
    Zaten Mehtap'ta niyetimizi belli etmiştik:)hatırladın mı:)
    Çalsın davullar, başlasın hazırlıklar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh madem ki niyet önceden belli olmuş Aheste bestem, biz de verdik gitti .... hadi hayırlısı .... :))

      Sil
  21. BAYILDIIMM bunları gördükçe kendi el işlerim çok uyduruk görünüyor komplekse girdim resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Sunnyzelom, aynı hissi ben de çoğu zaman yaşıyorum sormaaa :)) Ama sen de benim gibi kendi yaptığını beğenmeyenlerdensin eminim, çünkü senin yaptıklarını ben seviyorum :)

      Sil
  22. emek verildiği çok belli gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Neşeli günler atölyesi :)

      Sil
  23. Hiç beceremeyeceğim, sabır gösteremeyeceğim işlerden. İnce ince emek emek.. Çok zarif olmuş ellerine sağlık Banu abla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cebimdeki renklerim, gençken ben de yapamazdım böyle ince işleri, benim yaşlara gelince yaparsın eminim :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)