22 Aralık 2012 Cumartesi

Bizim Buralardan...






Devamı yarın.....




58 yorum :

  1. Merhabalar.. ne güzel ne huzur verici bir manzaradır bu . beyazın eşsiz güzelliği. orada olup karların üzerinde yuvarlanmayı o kadar çok isterim ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Bilgecim, öyle sessiz oluyorki ortam, dediğin gibi huzur verici :)

      Sil
  2. Muhteşem görünüyor.
    Keyfini çıkarın bu güzel manzaranın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş açınca keyfi çıkar asıl Okuyanım :)

      Sil
  3. banucummmmmmmm
    burada tik yok kardan:)))))
    sen keyif yap diye senin orada yagmis,,,
    kocaman sevgiler,benim icinde cayini yudumla

    YanıtlaSil
  4. Kıskandım,ne güzel ,bizim yerimize kar topu oynarmısınız:))Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynarım tabi Nilgünüm, hatta oynadım bileeee :)

      Sil
  5. Görüntü muhteşem, masal ülkesi gibi... soğuğu, zorlukları olmasa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimiz çok şükür fazlasıyla sıcak oluyor Nowacraftcım, teknik bir peoblem çıkmazsa zorluğu da yok :)

      Sil
  6. Yine yıkılıyo sizin ağaçlar kardan.

    YanıtlaSil
  7. Burdan bakınca yükseklerde kar olduğunu gönüyorduk ama bu kadar olduğunu tahmin edemiyordum Banu abla..Manzara süper:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o karlı tepelerin birindeyim ben sevgili Kardeşler-Nikah şekeri :)

      Sil
  8. Rüya gibi görüntüler Banucum ama bir de sana sormak lazım tabi:)

    YanıtlaSil
  9. Çok hoş görüntüler. Bol bol kuşlara vs. yiyecek bırakın olur mu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buralarda hiç bir hayvan aç kalmıyor sevgili İkndesign merak etme :)

      Sil
  10. Banu'dan bir kış klasiği :)) Senin o kadar çok işin olmasa, kesin şair olurdun orada. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Nihalim, kışlar hep böyle buralarda, ama beni şair yapamaz bu karlar :))

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Elden geldiğince keyfini çıkarıyoruz sevgili Güzel şeyler dükkanı :)

      Sil
  12. Sizin oralar kartpostal gibi bizim buralar çamur içinde oldu.Penceremde ise koca bir inşaat Merter Platform dikilişini izliyorum kar yerine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Neşeciiim, şehirde kış pis olur bilirim, yıllarca ben de çektim onu, Allah sabır versin sana canımcım....

      Sil
  13. orada olmak ve bir sürü kocaman kardan adam yapmak istiyorummmmm :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gel yap Figencim, gel istediğin kadar yap :)

      Sil
  14. Güzel manzaralarla tam kış gelmiş size banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her mevsim manzara ayrı güzel doğada Başakcım :)

      Sil
  15. Çok sevdim:)fotoğraflara bakmak bile güzel.Paylaştığın için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz isteyin ben paylaşayım Nuraycııım :)

      Sil
  16. banu'cum, yine beyazlara bürünmüş sizin memleket:)) allah kolaylık versin.
    uzun zamandır bloglara uğrayamıyordum, şöyle bir baktım, yine klasik banu çılgınlıkları ve hamaratlıklarıyla karşılaştım:) devamını diliyorum.
    kucak dolusu sevgiler, selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Asortikcim, buralar beyaz, ben çılgın :))

      Sil
  17. dıdı dıdıdıdıdı... Ayy.. Fotoğraflara bakarken titredi içim valla. Kestane pişirdiniz mi sobada? Takvimlerdeki kış manzaraları gibi. Dilerim bu kış geçen yıla göre daha çabuk geçer. Kendinize iyi bakın olur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman Gülsüüüm, içerisi sıcak be canım, kestaneler bitti bileee :)

      Sil
  18. erzurumluların 3G Sİ vardır şimdi sana çok uydu.GAR,GIŞ,GIYAMET. manzara süper aman üşütüp hasta olmayın kendinize iyi bakım hepinizi öptümmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aksungurum, Gar tamam Gış tamam ama Gıyamet olmasııın :))

      Sil
  19. Ayyyyy, güzel olmasına güzel de bu güzelliğin eziyeti de çok olur be ablam. Allah kolaylıklar versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Nurtencim, bi eziyeti olmuyor karın bize :)

      Sil
  20. süper kışın keyfini çıkarın:)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elden geldiğince keyfini çıkarıyoruz Nefocum :)

      Sil
  21. Fotoğraflarda çok güzel de, içim üşüdü valla :( Orada ısınmak da zordur gibi geldi bana, Allah kolaylıklar versin, öpüyorum :)
    ! •• Değerlendiriyorum ve Paylaşıyorum •• !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok DP cim, ev çok sıcak oluyor çok şükür, kısa kollu penyeyle dolanıyoruz :)

      Sil
  22. Çok güzel olmuş oraları Banucum. Senin Camın kenarında hayal ettim kendimi.Bol keyifli sıcacık günler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayalde kalmasın çık gel Canancıııım :)

      Sil
  23. Nihale katılıyorum,ama sen şiir yazmaya da zaman bulursun eminim...
    ama çok güzeşl yaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sizi de buraya alacaktık Nalanım, şiirleri sen yazacaktın, gene de bekliyoruz... :)

      Sil
  24. Kış geçti yaz geçti bir kış daga geldi ve ben hala o güzel manzarada bir acı kahve içmeye gelemedimmm,bakalım ne zaman kısmet olucak banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmettir Minecim, benim kapım açık bekliyorum :)

      Sil
  25. Banucum çok güzel kareler .Gönlüne sağlık. Burda kar ce e dedi gitti. Hem kalsa da balçık ve cefa oluyor . Güzelliğini sayende görüyoruz.Teşekkürler .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakından görmeye de beklerim Tunacııım :)

      Sil
  26. çok güzel görünüyor da şartlarıda ne hale getiriyordur aklıma ilk o geldiğinden bakarken üşüdüm:) kendine aman dikkat et banucam.sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok alanaycım, şartlarda bir zorluk yok, yol devamlı açılıyor, ev sıcak, sağlığımız yerinde oldukça daha ne olsun :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)