20 Aralık 2012 Perşembe

Günün Özeti.... :)

Dün aşağıya indim, alışveriş yaptım, Cuma günü kar gelecekmiş, karşılamak lazım :))

Gece biranda elektrikler söndü gene, elektrikler gidince küçük tüp lambamı yakıyorum ve kitap okuyorum, ama çoğu zaman tam tüpü taşıyorum, yakıyorum elektrikler geliyor, şaka gibi :)
Şimdi başka bir çözümüm var :)
Bugün aşağıya indiğimde kargom gelmiş onu da aldım, işte çözümüm bu kargonun içinde :)
 Ne güzel aydınlatıyor değil mi, iyi ki bu lambadan edinmişim :)
Bu lamba sevgili Arzu'nun tanıttığı büyüteçli lambalardan :)
Yani işte bunun aynı...
Benim şile bezi kasnağımda bu şekilde kullanamıyorum, çünkü kasnağı döndürüyorum işlerken, biraz da ağır geldi... Ama ayaklı kasnaklar, goblen gergefleri için ideal...
Bir de büyüteçli olarak henüz kullanmadım ama tırnak bakımı yaparken ve özellikle benim için çok önemli, bahçede çalışırken elime batan diken, kıymık çıkartırken çoook işime yarayacak, çünkü elimde hem büyüteç hem cımbız ile batıkları çıkartmak çok zor oluyordu...
Teşekkürler Arzucuuuum :)

Sabah böyle bir manzaraya uyanmak az da olsa sürpriz oldu :)
Hani Cuma günü gelecektin kar ????
Acelen neydiiiii :))

E bu arada boş durmuyorum yaaaani :)
Masamda bunlar var...
Bodrumdan geldiler, yani bodrumdan yukarıya çıktılar, aslında sanırım Çinden gelmişler :))
Belki fotoğrafta görünmüyor ama çok yeri yırtılmış, delinmiş...
Yenilemeye çalışacağım, bakalım becerebilecek miyim, ortaya nasıl birşey çıkacak :)






24 yorum :

  1. süper :D ben de istiyorum o lambalardan kitap okumak için özellikle...Kar da bastırmış oraya, çok güzel de, eeeee, nassıl gelcez :( yollar açık mı bari banum?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap için ideal Işılım, altı mıknatıslı, benim başucumda pirinç yapışıveriyor :) Yolları açıyorlar devamlı canımcım, gelebilirsin :)

      Sil
  2. Lambanı güle güle kullan Banucum, ah ah senin güzel kar manzaraların başlamış gene:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fadişim evet kar bir başka güzellik katıyor manzaraya :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Dağınıklığı örtüyor kar değil mi Saadetciiim :))

      Sil
  4. Haydi hayırlı olsun yılın ilk karı, artık mayısa kadar kalkmaz yine ve o doyumsuz güzellikleri bizlerle paylaşır, anlatır, çatlatırsın yine...

    Umarım bu yıl elektriklerin hiç sönmesin, eline hiç kıymık batmasın, herşeyin öyle tıkırında gitsin ki, büyüteçli lambanı sadece manikür için kullanasın (amiiinnn)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Elift ciiim, yapma mayısa kadar kalmasın bu sene deee :(
      Elektrikler için dileklerin inşallah gerçek olur, kımık nasılolsa çıkar, manikür parmaklarıma hiiiç uğramıyor, dağlı parmakları oldu bu parmaklar :))

      Sil
  5. aaa kar bayaa yagmis banu ablacim kara kis gelmis sizin memlekete kendinize dikkat edin lambanda hayirli olsun ayrica :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldi kara kış Agresif prensesim, inşallah çok uzun kalmaz, sağolasın :)

      Sil
  6. Off güzel manzaralar başladı banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladı güzel manzaralar Başakcım, bir problem çıkmaz inşallah, huzurla geçer karlı aylar :)

      Sil
  7. Ah ne güzel kar fotoları .Bolca bekliyorum bunlardan . Tabi seyri güzel ;) oralarda her şey daha meşakkatli tahmin edebiliyorum.Sağlıkla kalın sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dışarı çıktıkça çekebildiğim kadar çeker paylaşırım fotoşarı Tunacım, bir problem çıkmazsa (inşallah) zorluğu olmuyor karlı günlerin :)

      Sil
  8. Kar fotolarını çekerken beni düşündün mü ?
    Dün İzmir nasıl soğuktu anlatamam ,nemli nemli insanın iliğine kemiğine işleyen bir soğuktu. Benim oğlan "bu soğuk Madisonda olsa kesin ardından kar gelirdi "dedi ama burada kar mar yok :(

    O büyüteçli lambayı geçen yıl benim oğlan bana taa Amerikadan taşımıştı ama hiç kullanışlı değil. Ben de döne döne işlerim ,iplik takıldı falan,şimdi bahçede depoda .

    Ne güzel senin bu köşen sıcacık,ev gibi ev :)))Öyle vitrin düzenler gibi dekore edilmiş evlerde hiç rahat edemem ben.Çok seviyorum senin evini ve biliyorsun bir de kendi evimi seviyorum :)))

    Bak yazmam yazmam yazdım mı mektup yazarım. Bu aralar bloglara bile uğrayamaz oldum,kaçırdığım bir şey olursa bana haber ver olur mu?

    Öptüm sizin evin tüm canlarını,sevgiler Banucuğum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara hasret herkez için bu fotolar Colettem :)
      Lamba ilk olarak gerçekten elektrik kesintileri için ideal oldu, ama kasnakta evet... kullanılamıyor...
      Ben de eve ancak yaşıyorsa ev derim, yaşayan ev biraz dağınık mı desem ne desem öyle olur işte :)
      Ben de bloglara yetişemez oldum maalesef :(
      Bizim evden de sizin eve kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  9. kışı kış yapan kar dedim fotoğraflara bakınca,
    kıskandım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E tabii kar olmazsa kış olmuyor değil mi Cep aynaaaam :)

      Sil
  10. Ooooo kar yağmış ne hoş görünüyor burdan bakınca. Afyon'a yağdı kalktı. anlamadık bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık bu kar kalkmaz herhalde Emelcim, ama geçen kışa benzemez inşallah, Mayısa kadar kalmıştı...

      Sil
  11. Banu ablacım merhaba kar manzaralı fotğraflarına bayıldım şemsiyelerin de harika olmuş çok güzel bir fikir ellerine sağlık bu arada uzun zamandır uğramadın sanki sen benim bloğuma :)

    YanıtlaSil
  12. Zeynepciiim, sağolasın... Aslında yazının özetine bakıyorum da, yorum yazmaya yetişemiyorum canım yaaa, özüüüüür :((

    YanıtlaSil
  13. çok güzel bir eviniz var ama bir o kadarda kar kış zor gibi ama sizin mücadeleciliğinize hayranım Allah size sğlık versin tabi annenizede maşallah çok tatlı lütfen kendisine söyleyin onu da takipteyim :) hoşçakalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Mericim :) Kış bizim için zor olmuyor, bir problem çıkmadığı sürece yazdan daha rahat geçiyor... Yazın bahçe işleri var, o daha zor :) Sevgiler...

      Sil

İçinizden geleni yazın :)