1 Ekim 2013 Salı

Yemek te Yaparım Tamir de... :))))

Şarjlı el süpürgesi zorlanmaya başlamıştı da...
Söküp temizleyiverdim :)
Şimdi zorlanmıyor ama sanırım bataryaları kullanımdan çıkmak üzere, eee yani 12 senelik oldu :))
Dün yapmaya fırsat bulamadığım İrmik Pastasını da yaptım...
Küçük oğluşla anacım pek sever bunu... Artık oğluşum askerde olduğundan onun yerine ben yiyeceğim :))
Kolaydır ya bunu yapmak, daha önce paylaşmıştım galiba tarifini ama gene paylaşayım...
1 lt.süt
7 çorba kaşığı irmik
10 çorba kaşığı toz şeker

 Arasına ve üstüne tarçınla birlikte rondodan geçmiş ceviz :)

İyice koyulaşana kadar pişirilir, ıslatılmış borcama önce yarısı dökülüp ceviz serpilir, sonra diğer yarısı boşaltılıp üstüne kalan ceviz serpilir :)

İşte böyleeee... Yemek te yaparım tamir deee :))





34 yorum :

  1. harikasınız ki..
    ufak tefek tamirler gelmeli biz hanımlaarının elinden.;)
    tatlında enfes ablaacım.ellerine sağlık..
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemek lazım değil mi bazı şeyler Ayşegülcüm :) Sağolasın...

      Sil
  2. Harika! Maşallah ne kadar beceriklisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimden geldiğince sevgili Cookie Dough cum :))

      Sil
  3. süperblogger
    müthiş kadın
    hızlı gonzales :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaaa... kendimi harika hissediyorum sayende Nilgüncüüüm :))

      Sil
  4. Başlığa bakınca dedim kesin Banu abla :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Süpersin, irmik tatlısını da çok severim, ağzım sulandı resmi görünce... Ellerine sağlık, Sevgiler....

    YanıtlaSil
  6. aaa çoıcukluğumun tatlısı:)) çok severim .ahhh aklıma düştü şimdi yaaa.kim gidip yapicek? neyseki zulada albenilerim varr:)) ellerine sağlık banucam.afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de yemeye gel Alanayım, daha bitmediii :))

      Sil
  7. sökünce yeniden çalıştı mı Banu hanım? benimki de duruyor bozuldu diye ben de bir el atayım bari! :) tatlıda harika görünüyor ellerinize sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten çalışıyordu da zorlanıyor gibiydi Saadetcim, şimdi daha iyi ama bataryaları iflas ediyor gibi gibi ...

      Sil
  8. elinize saglık tarife 3 çorba kaşıgı kakao ekleyip bide öyle deneyin derim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kakaolusunu sevmediler sevgili Çınar Ağacı, ille de beyaz pastaymış :))

      Sil
  9. banu abla on parmağında on marifet vala hayran kalmamak elde değil.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de o marifetlerin hakkını verebilsem Fundacım... Özen yok sabır yok :)

      Sil
  10. maşallah Banucuğuma:)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Haticeeem... Bir meraklardayım, bir meraklardayım... Serpil bişi dedi de bana :))

      Sil
  11. Oooo öyle makineleri açıp temizlemek bayağı ustalık demek,hafife almayalım.Tabi BanuArıkkök için olağan şeylerden ,hem eli pratik,çabuk,hem marifetli o biçim,hem hamarat.seni alamayan erkekler var ya avuçlarını yalamışlar anam,topuklarına tükürmüşler mutlak.Eeee Yaradan böyle kullar da yaratıyor,Solmaz teyzeler de böyle evlatlar doğuruyor elhamdülillah...sağlıklı huzurlu mutlu nice günlere ulaştırsın Rabbim sizleri ve de bizleri.Amin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yasemincim sağolasın, alemsin valla :)))

      Sil
  12. canıım afiyet olsunda 12 yıl sarjlı süpürge dayanır mı bravo yani. Ben fakirinkini 1 yılda bozdum yaptırdım attım dahada almadım. Dur Maşallah diyim sonra benden bilme :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biraz da şans işi böyle aletler Mericim, markaya filan bakmıyor yani... Yakında benimki de bırakacak beni, idare ediyor şimdilik :)

      Sil
  13. Anne olunca boyle oluyor sanirim herseyi yapa iliyor insan super biseye donusuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Uzmanamatörcüm, anne olunca değil... iş başa düşünceee :))

      Sil
  14. Helal olsun. Bize nispet yapıyorsun di mi? Yap bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok canııım, ne nispeti Gülsümüm, iş başa düşünce böyle oluyor... mecburiyetten :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)