13 Mart 2014 Perşembe

Veranda Dekorasyonları...


Önde açık, arkada kapalı verandalarım var ama bir türlü hayalimdeki gibi bir dekorasyona kavuşamadılar :(
Ben de böyle çeşit çeşit verandalara bakıp duruyorum...
Belki bu sene birşeyler yaparım bunlardan esinlenip :)

Rengarenk ne güzel değil mi :) Ama bu hasır koltuklar çok pahalı :( Kilimi gördünüz müüü :)
Salıncak ve sallanan koltuklar.... rüya gibiiii :)
Hiiii.... Bu olsun, benim olsun, bahçede olsun.... offfff... serin serin yat kitap oku... :)
Şıklıktan çok şirinlik tercihimdir... İşte şirin bir dekorasyon :)
Renkler mi güzel, dekor aksesuarları mı, yoksa hepsi mi :)
Eski bir koltuk mu bulmalı ayaklarını kesip salıncak yapmaya :)
Bunu çok sevdiiim :) Bizim Bilalin vakti olsa bu koltuklardan yapar ya banaaa :)
Ay yeter bu kadar.... sıkıldım... Memleketteki bu durumlar insanda zevk mi bırakıyor ki... :(

Günün özeti :
Hava soğuk, açıyor kapıyor yağıyor yağmıyor kararsız...
Ben dikiş makinası başındaydım... Anamın odasına kullanılmayan tül perdelerden yeni takım diktim... derken... yani pencereye-kapıya-gardroba perde diktim :)
Şimdi çayımı ve örgümü alıp tv karşısına transfer olacağım...


10 yorum :

  1. Eğer öyle salıncak kurarsan sana kalmaz ki... Baş müdavim: Bıdık Hazretleri kurulur. Evet, ülkem kan ağlıyor. Aydınlık günlere tez zamanda çıkmak dileğiyle. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Allah aşkına Banu Hanım, bunları nereden buluyorsunuz? Ne güzel, göz görmeyince gönül katlanır felsefemle yaşayıp gidiyordum:) Ben de sizinle aynıfikirdeyim, salıncak bir harika:)

    YanıtlaSil
  3. Sorma, vurdum ben de kendimi işe güce, sanki ben yaptıkça, herşey düzelecek..Herkesin ruhunu onarma şekli başka işte..

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok güzel fikir banu ablam..dünde yazdım cevap vermedin:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacıııım :)
      Canımcım, hemen kırılma öyleee... Hatırlamaz olur muyum seni...
      Normal internet kullanamıyorum ya, hani köyün hatları kesik ya, mobil modem kullanıyorum ya, çok yavaş ve kopuk kopuk ya, yorum yazmak işkence yaaaaa... :(
      İnşallah hatlar tamir olacak, ben de boool boool yazacağım.... Çoook öptüüüüm :)

      Sil
  5. Ablam be bayıldım hepsine.....Benim de terasım var aynen senin gibi bir türlü dizayn edemiyorum....Sevgiyle kal..........

    YanıtlaSil
  6. Banucum hepsi de çok güzeller.ama keşke bunlar eksik olsa da.analarımız,insanlarımız ağlamasa.allahtan hobilerimiz var.zor Banucum zor.ateş düştüğü yeri yakar.allah sabırlar versin.kendine iyi bak sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  7. banu abla,benim bildiğim sizin gibi becerikli bir hanım ham ahşaptan kolluklu divanlar edinip onları bir güzel boyar,rengarenk minder ve yastıklarla süsler,artık kumaşlardan ilk resimdeki kilimden örer,bir sehpa, biraz da çiçek vee işte şipşirin bir veranda..siz yeter ki karar verin..sevgilerimle ;)

    YanıtlaSil
  8. ablacığım ...bugün çok yoruldum .bir baktım .terasdaki salıncak gibi yatağı gördüm.ben buğün orda bir güzel dinleneyim olmaz mı.....hepsi çok güzeller emeğine sağlık sevgiyle kalın mutlu pazarlar..emel.

    YanıtlaSil
  9. banu ablaaa,o adamı kaldırır mısın salıncaktan,kaç gündür o yatıyor,biraz da ben yatayım,nooolur kiiii :)

    öptüüümmm

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)