27 Mayıs 2014 Salı

Birşeyler Bitiyor, Birşeyler Başlıyor :)

Birşey örmeye başlamışım, bir kitap bitmiş...
Ne ördüğüm sürpriz olsun, zaten akşamdan akşama örüyorum uzun sürer de... Kitap güzeldi ama :) Başka çıkar yol bulamayıp geneleve giren Berna'nın hikayesi... Bu arada genelev yaşamı da çok güzel işlenmiş...

Ve... Şile bezi işlemeye başladım yine yeniden :)
Siparişi sayesinde tanıdığım, çok sevimli olduğu için kıramadığım genç bir annenin birkaç parça siparişine ilk çarpıları kondurmaya başladım :)




10 yorum :

  1. Sevgili Banu tekrar şile bezi işlemeye başlamışsın,çok heyecanlandım ve çok sevindim.Çünkü ben,senin bu şile bezi işlerinin hayranıyım.Kolay gelsin....

    YanıtlaSil
  2. Ablacım sen yaparsında güzel olmazmı :)
    Ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş.. kitabı da merak ettim en yakın zamanda okurum ben de yayınlarım belki=)

    YanıtlaSil
  4. Abla ya sen hem bu kadar güzel şeyi yapıp hem de bu kitapları nasıl bitiriyosun ben onu anlamaıyorum kii :)) Valla maşallahın var diyeceğim , vakti değerlendirme yetine hep hayran olmuşumdur :) Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. merakla bekliyorum,çok severim çok şile bezini

    YanıtlaSil
  6. ablacım vala harikasın sen hem elişi hem kitap yani biz gençlere taş çıkarıyrsın taş:)) sevgi ile kucaklar öperim

    YanıtlaSil
  7. canımcım merhaba.az uzak kaldım çok kaçırdım biliyorum.sana kolaylıklar diliyor çook öpüyorum.

    YanıtlaSil
  8. Şile bezi işlemek zevkli de, uzun zaman alıyor... Bu aralar çabuk biten projelerden yanaydım da :))
    Kitap okuma saatleri ayırdım kendime, çünkü çok seviyorum... Yemekten sonra 2 saat, yattıktan sonra 12-01 e kadar :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)