29 Aralık 2014 Pazartesi

Bir Kitap.... Daha... :))

Yaşam bazıları için biraz daha, hatta çok daha zordur...
Bazı nedenlerden dolayı, hayatla daha fazla mücadele etmek zorunda kalanlar vardır...
Fiziksel veya maddi eksiklikler,  ya da toplumsal farklılıklar gibi nedenler kişinin kendini kabul ettirmesi, başarıya ulaşması için daha fazla uğraş vermesini gerekir...

İşte Jean Kwok kendi yaşadıklarından yola çıkarak yazdığı kitabında Hong Kong'dan Amerika'ya uzanan hayat mücadelesini anlatmış...
Oldukça etkileyici bir konu, bir yaşam dersi, bir başarı öyküsü ve harika bir anlatım :)




4 yorum :

  1. Ablacım nasılsın ?
    İyisin inşallah.
    Hep aklımdasın Banu ablam nasıl oldu diye bir arayıp soramadım. Ama inan bazen aramaları bile yanıtlayamıyorum ..
    Kendine iyi bak ablacım. Benim içinde bol bol kitap oku. ben artık eskisi kadar okuyamıyorum çünkü :)
    Çok öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. canim arkadasim,,,mutlu yillarin olsun
    insallah,,,sevdiklerinle dolu dolu gecir yillarini,,,tabi arada bizide unutma:)

    YanıtlaSil
  3. Banu ablacığım....2015 size sağlık,sıhhat,mutlulukları dolu dolu getirsin....kucak dolusu sevgilerimi dualarımı gönderiyorum.emel.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Banu sağlıklı ve huzurlu bir yıl dileğiyle sevgiler.:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)