4 Aralık 2015 Cuma

Bez bebekler....

Ah biz bez bebek sevenler, hala onlarla oynayanlar, yenilerini yapmak-edinmek isteyenler.... :))

Çok güzeller de... Geçenlerde Serpil-Eda-Hayat bize geldiğinde lafları açılmıştı da, şirinlikleri kadar kullanım da da olsalar diye konuşmuştuk. Hatta Eda birinin banyoda pamuklu çubukları tuttuğunu, Serpil de tuvalet kağıdını kamufle ettiğini söylemişti.

O zamandan beri aklımda benim de geçmiş yıllarda hediye gelen büyük bez bebeğime bir görev vermek :)


İşte bugün o gün :))
Gel bakalım Fatoooş :)
Artık sen hem bu kabloları kamufle edeceksin, hem de sepetinde şarj aletimi tutacaksın, tamam mı, at bakim elini şimdi şuraya, sıkıca tutun...
Sakın bırakma artık orayı :)
Ooooh, sıcacık bir yerdesin zaten bak :)
Hadi öptüm seniiiiii :)

Aklımdaki bir projeden daha kurtuldum yaşasııın :)
Sıra yeni projemde, hazırlığa başlasam mı :))




20 yorum :

  1. Gayet fonksiyonel olmuş:)))

    YanıtlaSil
  2. Banu sen beni cildirticen mi yaaaa olmaz ki ama :) :) hayat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çalış senin de olsun Hayatcım, yatma tembel tembel :))))

      Sil
  3. Aaa. ne güzel saklamış kabloları. Çok iyi fikir.. Benim kablolar öyle az buz değil ki. Onlara benim boyumda bebek gerek :) Sahi n'apacağız bu koblo derdini. Asla toparlayamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başladın mı Gülsüüüm kabloları kamuflaja, mesaj atmıştım ya faceden :))))

      Sil
  4. İlahi Banu Hanımcığım çok güldüm:)
    Nede güzel yakışmış yerine zekice bir fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kafa gibi birkaç kafa biraraya gelince böyle fikirler çıkıyor işte sevgili Gezgin Kova :))))

      Sil
  5. Deliiii demekten bikmam ben, delisinnnn.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıkmaman lazım zaten Fiammacım, hiç akıllanmayacağım kiiiii :))))

      Sil
  6. :) bi işe yarasın ama dimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. elbette Goncacım, herşeyin bir görevi olmalı yaaaniiii :)))))

      Sil
  7. Hem güzel hem işlevsel. Ama eve gelen küçük misafirlerden nasıl korunabilir bilemedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Henüz küçük misafir gelmedi Nergizcim, gelse de Bıdık göz kulak olur :))))

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Fikirlerden fikirler çıkar da çıkar Billurcum :))

      Sil
  9. Ne güzel olmuş. Ben de, benim kızınkileri mi aşırsam acaba :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de yavaş yavaş, çaktırmadan yanaş Beyaz Sardunyacım :)))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)