26 Aralık 2015 Cumartesi

Çoook Güzeldi...Ama Bittiiii...

Kitap kitap....
Çok güzeldi, ama bittiii :(

Gölgedeki Yıl, Hannah Richell'in...
Sabırsızlanıyordum okumak için, önce eskiden aldığım kitapları bitireyim diyordum ama dayanamadım, okudum...
İlk kitabına hayran kalmıştım... Kıyıya Vuran Deniz Kabukları...

Bu kitabı sanki daha güzel, daha sürükleyici.... 584 sayfa ya, ortalarına kadar zevkle, huzurla, sakin sakin okudum, birkaç sayfa sonra başladı sürüklemeye, merak... varsayımlarda bulunuyorum, varsayımlarım değişiyor, aaa.... diyorum, bırakamıyorum elimden... Hele artık sonlara doğru meraktan uykum filan kaçtı, saat bire geliyordu bitirdim nihayet önceki gece :)
Çok güzeldi.... Umarım yeni kitapları da gelir...

Ben gene kitabın tanıtım yazısını paylaşayım sizlerle...

"Secrets of Tides’in en çok satan yazarından trajedi, ihanet ve yalanlarla dolu büyüleyici bir hikâye Doğmadan kaybettiği bebeğinin acısı, hayatına bir gölge gibi çöken Lila Bailey, tüm gizemlerin kapılarını kimden geldiğini bilmediği bir anahtarla açacaktı. Kendisine, ücra bir göl kenarında miras bırakılan ev ve eski sakinleriyle ilgili hissettiği rahatsız edici duygular pek çok cevapsız soruyu da beraberinde getirmiştir. Neden tüm eşyaları eve dağılmışken alelacele evi terk ettiler ve neden Lila, sürekli takip edildiği hissinden bir türlü kurtulamaz. Ev ile birlikte kendi hayatını da onaran Lila, göl kenarında geçirilen bir yıl sayesinde kendisinin bile haberdar olmadığı pek çok sırla birlikte tüm hayatını gölgelerden çekip çıkaracaktır. Birbirine paralel ilerleyen iki farklı zaman ve iki farklı hikâyenin kesiştiği ana gözyaşlarıyla tanık olacaksınız."

Şimdi sırada eskiden aldığım kitaplardan biri var...  Ama gözüm gene son aldıklarımda, dayanamayıp araya sokuşturabilirim gene :))))






9 yorum :

  1. İki günde 600 sayfa okudum, göz doktorluk oldu benim. Fazla açık kalınca enfeksiyon oluşmuş. Gerçekten!
    Dikkat et şeker ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Tülinim, o kadar okuyamam, çünkü gözlerim kendiliğinden kapanıyor zaten :))) İyi misin şimdi ?

      Sil
  2. zaten senin kitapların ilgimi çekiyor,liste yapıyorum sayende,
    emekli olunca okuyacağım inşallahhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooooo... o listeye bütün kıdem tazminatını yatırman gerekecek Miniğiiim :))))

      Sil
  3. Banucuğum bende senin gibiyim bir kitabı en fazla 3 günde bitiriyordum.Kafamı inanılmaz dağıtıyorlar,başka dünyalara gidip geliyorum.Şimdi biraz yavaşladım çünkü kitaplar çok pahalı bence.Tek başıma iki çocuk okutmaya çalışırken de bütçeme lüks olarak giriyor kitaplar.Boş durmuyorum ama yavaş okuyorum.Başucu kitabım başka iş yerimdeki kitap başka.İndirimleri takip ediyorum.Cumartesi akşamı toz alırken kitaplardan yılbaşı ağacı yaptım.Çok güzel oldu.Okuduklarını da not alıyorum mutlaka okuyacağım.Çok öptüm,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsiburada.com dan alıyorum Nur'cum, hem indirimli hem de taksitli olunca iyi geliyor, hatta pahalı olanları favori listeme alıyorum ve "fiyat alarmı" diye bir tıkı var, fiyatı düştükçe mail geliyor, tavsiye ederim...
      Allah yardımcın olsun, bu zamanda işin zor canımcım...
      Yılbaşı ağacın harika olmuş,şimdi baktım, sanki daha çok polisiye-macera okuyorsun...

      Sil
    2. Genelde her tür okurum,dizdiğim kitaplarda öyle denk gelmiş sanırım :))) bir o kadar da yatak odamda duruyor ve tabii klasiklerde var.Torunlarıma bir hazine bırakacağım,tabi kıymet bilirlerse yoksa vasiyet edeceğim kitaplarımı değerini bilen birilerine bırakacağım.O siteden hiç alış veriş yapmadım,bilgi için teşekkürler dikkate aldım hemen bakıyorum.Kitap aşkı başka şey canım.Çok öptüm anneye selamlar :))))

      Sil
  4. Ah bu kitabı fark etmemişim ben.Hemen not edildi :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk kitabını okumuş muydun beyaz sardunyam, okumadıysan mutlaka onu da oku :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)