28 Ocak 2016 Perşembe

Birşeyleri Bitirmek... Birşeylere Başlamak...

Sabırsız bir hatunum işte...
Ya da açgözlü mü desem...
Elimde ne varsa... elişi, ya da kitap... ya da yemek... herneyse...
Çabucak bitmeli... Bitmeli ki, yenisine başlayayım... Sanki yenilerine başlayınca ömrüm uzayacakmış gibi geliyor, belki de onun için hobi malzemeleri-kitap almaya doymuyorum... Elimin altında olsunlar ki, biri bitince birine başlayayım ara vermeden...
Manyak bir ruh hali işte :)))

Bir kitap bitti...
Biraz zor bitti...
Maeve Binchy severim, ama ancak sonlarına doğru sürüklemeye başlıyor, bu da 624 sayfalık kalın bir kitap olunca, oldukça yavaş gitti...

Ama güzel di.. Konusu, gidişi... sevdiiim :)

Tanıtım yazısını da paylaşayım hemen :)

 "Maeve Binchy''yle İrlanda’ya yolculuklarımız sürüyor. Bu yolculuklarda İrlanda’nın köy ve kasabalarında insana dair ne varsa çıkıyor karşımıza. Sevgiler, aşklar, ümitler, hayal kırıklıkları, korkular, yalnızlıklar ve kalabalıklar… Binchy, her zamanki gibi insanı anlatıyor. Sade ve akıcı bir dille… Birçok insanın hikâyesine aynı mesafeyle yaklaşarak, okuyucusunu derinden etkilemeyi başarıyor. Bu kez 1962 yazına dönüyoruz onunla birlikte. Küçük bir İrlanda köyüne. Amerikalı bir milyonerin gelişiyle birlikte hayatı değişiyor bu köyde yaşayanların. Köy yaşamının sükûnetine çalkantılar katıyor yazarımız. Dantel perdelerin gerisinde kalan sırları kurcalıyor, bizi bir genç kızın dudağına kondurulan ilk öpücüğe, çocukların yaz oyunlarına, beklenmedik hamileliklere, ani ölümlere tanık ediyor. "Ateşböceklerinin Mevsimi" bir yerlere, birilerine ait olma isteğiyle yanıp tutuşan, bunun eksikliğini çeken kahramanların romanı. Tanıdığımız, bildiğimiz, yakınımızda duyumsadığımız insanların..."

Hemen yenisine başlandı tabii :)
Debbie Macomber-Cedar Cove serisinin yeni kitabı...
Ve bitirilmeye çalışılan tığ işi... Bu sabırsızlıkla yastık olmasına karar verildi, aynı renklerden değişik yastıklar da örülmek üzere tabii :))




2 yorum :

  1. Cık cık arkadaşım benim. Bende zor işlerin, uzun projelerin insanıyım galiba. Zıp diye gecemem diğer projeye. Şimdi yatak örtüm bitiyor, aralarda siparişler yetişiyor. Ehh devamlı bir koşturma. Yolda gelirken için altıgen hazırladım:))) gezmede boş durulmuyor yani. Fi yi okuyorum ama ben senin gibi hemencik bitiremiyorum kitapları😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bitir bin başla... Hamaratım ben şekerim, hepsine yetişirim :))))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)