10 Ocak 2016 Pazar

Müthiş son... :)

Gece bitirdiğim kitaptan bahsediyorum :))
Müthiş bir sondu gerçekten... Son bölüme kadar kurduğum bütün varsayımlar altüst oldu ...
Michael Palmer'dan "Ben Ölmeden Önce" ....
Kitabın tanıtım yazısı....

"Babam hastaneye getirildiğinde berbat bir haldeydi.
Yapılan tetkiklere göre, bütün kaslarını etkisi altına alan bir felç geçiriyordu. Kimseye görünmeden kaçmayı başaran bir sürücü, doktorluk kariyerinde büyük başarı yakalamış bir efsaneyi yerle bir etmişti.

Söylemesi gereken önemli şeyler vardı ama bedeni onu yarı yolda bırakmıştı. Benim dışımda ona yardım edebilecek kimse yoktu, çünkü gözleriyle temas kurabilen tek kişi bendim...

Thea da tıpkı babası gibi başarılı bir doktordu. Ona göre bu sıradan bir kaza değildi; etrafındaki doktor ve hemşirelere bakılırsa ortalıkta türlü komplo teorileri dönüyordu: diğer hastalar ve onlara konulan teşhisler, tüm müdahalelere rağmen ölen insanlar...

Acaba babasının geçirdiği kaza ile bu olaylar zincirinin bir bağlantısı olabilir miydi?

Thea aklındaki soru işaretlerini bir an önce aydınlatması gerektiğinin farkındaydı....

Michael Palmer''ın yeni kitabı Ben Ölmeden Önce ile insanların hayatları üzerinde oynanan sarsıcı oyunlara tanıklık ederken,
bunların gerçekte de yaşanabilme ihtimalini düşündüğünüzde kanınızın donduğunu hissedeceksiniz.
"

Şimdi sakinleştirici bir kitaba başlamam gerek :)))



7 yorum :

  1. Günaydın.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İlginç bir kitaba benziyor Banu Hanım..
    demek ki KİTAP umulmadık bir sonla BİTTİ ve sizi bir hayli sarstı! o zaman bu defa köpük gibi sizi sakinleştirecek YENİ bir KİTABa başlamalısınız :) kitaplar hayatımızda iyi ki var..okumanın tadına varan müptelası oluyor. İş, o eşiği geçinceye kadar!. Önemli bir terapi..kitap okumayı ben de çok seviyorum. Okuduğum kitaplarda, kurgulanan veya gerçek yaşanmış hikayelerdeki, o hayatların içine dalmaya bayılıyorum :) İYİ PAZARLAR, SEVGİLERİMLE.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Palmer'ın kitapları zaten hep şaşırtıcıdır sevgili Esin, sarsıcı değil ama şaşırtıcı :)
      5 yaşında okumayı öğrendiğimden beri kitap arsızıyım :))
      Dediğin gibi özellikle insanı içine alan kitapların yeri ayrı oluyor :)
      Bu arada büyük harfle neden vurgulama yaptığını anlayamadım :((

      Sil
  3. Palmer adamın benim ablacığım,çok severim.Tami Hoag,Tess Geritsen,Robin Cook süperler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman Sevdacım, Tuğba Sarıünal'dan "Nakil" ve "Sanrı" adlı kitapları tavsiye ediyorum... Robin Cook tadında ve yazarını görünce sen de benim gibi şaşırabilirsin :)) (manken gibi bir fıstık çünkü)

      Sil
  4. Aa,hiç duymadımdı.Hemen bakayım.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)