2 Şubat 2016 Salı

Yeni Motifim...

Dün yaptığım işlerden bahsederken, yeni başladığım motifi yarın gösteririm demiştim ya...
İşte...
Bu motifi örmesi çok zevkli geldi bana :)
Her sırada ip değiştiği için monoton gitmiyor :))
Onun için sevdim herhalde :))
Bu da yastık olacak, ama nasıl yastık... Şimdilik hiçbir fikrim yok :))

Bu da hayalimdeki dükkan, Debbie Macomber'in ilk serisindeki "Küçük Mucizeler Dükkanı"na benzettim :))
Alışveriş yapan hanıma bakın :))
Ben ve benim gibilere benziyor, almaya doyamayanlardan :))


19 yorum :

  1. güzel olmuş ) saymaya çalışıyorum hala ))

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Banucuğum :))
    Motifine bayıldım çok güzel olmuş.Evde bir yığın kırlentim var hatta kullanmadıklarım.Elinmdeki battaniyem bitsin onları yüzlemeyi düşünüyorum.Bir de ilginç bir şey yapıyorum tamamen uydurmasyon.Pet şişelerinin kapaklarını açınca altında şişede halka kalıyor ya onları rdüm motif oldular :))))) Yünlerime sepet olacak inşallah becerebilirsem.Tabanını yaptım Pazar sabahı bakalım ne zaman bitiririm.Paylaşacağım.Sen gibi ustanın eline su dökemem ama hevesim sayesinde birazcık oluyor bişeyler.Emekli olunca Cafe açmak niyetindeyim ama şu aralar Mucizeler Dükkanı da düşünüyorum.Hatta kumaş ve incik boncuk da ekleyebilirim.Önceki yıllarda incik boncukla da uğraştım kolyeler, bileklikler, halhallar, küpeler ay seviyorum böyle şeyleri de vaktim kalmıyor.Atölye gibi olsun mesela hem kursu da olur.Aklımda deli projeler ihihihiih .....Çok öptüm hoşcakal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten bana da zor gelen yastık haline getirmek Nurcum :)
      Pet şişe halkalarını merak ettim, yayınlayınca haber ver kaçırmayayım :)
      Ben de ustalık ne gezeeer, uydu mu yaparım, uymazsa boşveririm :) Zor işlere gelemem :))
      Ah o projeleeer, bayanlar kafesi isterim, elişi atölyesi ile birlikte, malzeme dükkanı ile birlikte... Havadan bir para inse, iki katlı bir ev, alt kat kafe, üst kat evim :)) Olsun, hayali de güzel :)))

      Sil
    2. Sayısal Lotto oynamaya devam ediyorum :))) aynı kolonu her hafta yatırıyorum belki vurur bir şans diyerekten.Umut etmekten kim ölmüş ki?Hele bir olsun belki Kadınlar bişeyleri yaparız.Bir pansiyon bir cafe ve atölye....Çok sevgiler,öptüm.

      Sil
  3. Akide şekeri gibi çok güzel bu motif.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rengarenk olunca daha güzel oluyor galiba motifler Saadetcim :)

      Sil
    2. maşallahınız var ablacığım,seri üretimdesiniz gene.Yalnız ne kadar düzgün örüyorsunuz,elleriniz dert görmesin.

      Sil
    3. Sağol Sevdacım, parmaklar hala uyuşuk ya, aslında çook yavaş örebiliyorum :(

      Sil
  4. Motif güzel, renkler güzel, ne diyeyim elinize sağlık. Ama siz benim hayalimdeki dükkanı bulmuşsunuz :)) Böyle bir dükkan istiyorum. Bir tarafı böyle, bir tarafında da kitaplar olsun. İsteyen örgü örsün, isteyen kitap okusun, değiş tokuş yapsın. Çok şey istiyorum değil mi? Hayallere para almıyorlar nasılsa :)) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün hobimanyaklarının hayali böyle dükkan-cafe zaten sevgili Beyaz Sardunya, olsun biz de sanalını açarız :)))

      Sil
  5. kesinlikle kitaptaki dükkanı bulmuşsun abla :)
    lif ipi mi onlar abla onalrla örerken katlar ayrılmıyor mu yaa renkleri çok canlı ama ayrılırlar diye çekiniyorum ben onalrdan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lif ipi Uzman amatörcüm, dikkatli örmek gerekiyor tabii, ama yumuşak ve hafif oluyor, renklerde çok güzeldi, Adana-Süleyman'dan aldıklarım bunlar :))

      Sil
  6. Motif renkleri çok güzel olmuş eline sağlık. Projeni sanal gerçekleştiriyorsun ; kitap, örgü, hobilerinle paylaşımlarınla. Mutlu ve sağlıklı kalın ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Şükrancım, paylaşmak-yorumları okumak insanı öyle heveslendiriyor ki... :)

      Sil
  7. Motif mevzuu benim de ince noktam. İp gördüm mü, motif gördüm mü dayanamıyorum. Bu arada tükkan da çok hoşmuş doğrusu. Fazlaca kargaşalı ama sıcak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kargaşalar benim stilim Nurtencim :))))
      Ben de nedense bu aralar motiflere taktım, ama sayıca az olmalı, sıkılırım yoksa, yastık iyi oluyor o yüzden :))

      Sil
  8. Ablaaa harika bir motif ooo valla hatice bende beyendim hadi örelim akşama birlikte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kıskançsınıııız :)))))
      Örün örün, her sıra ayrı renk olunca zevkli oluyor Nilgünüm :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)