1 Ekim 2016 Cumartesi

Beni Bekleyin....

Günlerdir kafamdaki kelebek ile ilgili hastanelerden doktorlardan görüş alıyoruz, çünkü çok karmaşık bir tümörmüş...
Sonunda ilk önce cerrahi müdahale de karar verildi, ama bu arada kafamda ödem arttığından ben çok yoruldum ve zorlanıyorum, amaaaa yıkılmadım ayaktayım :)

Şimdi....

Pazartesi günü, Koceli Üniversitesi-Derince Eğitim Araştırma Hastanesi-Beyin ve Sinir Cerrahi servisine yatıyorum.
Akciğer ameliyatımı da burada olmuştum :)
Önce ilaç tedavisi yapıp sonra kelebeğin kanatlarını yolabildiği kadar yolacak cerrahım Haydar'cım :)
Sonrası ışın tedavisi,aman başlıyoruz ya savaşa, devamı gelir işte :)

Sizlerden gelen mesajlar-pozitif enerjiler-sevgiler hep ulaşıyor inanın, hepinizi çooooook seviyorum, iyi ki varsınız, hep varolun.

Beni bekleyin anacııııım...




64 yorum :

  1. Geçmiş olsun Banucum. Diğerlerini atlattığın gibi bunu da atlatacaksın ve biz seni burada bekliyor olacağız. Acil şifalar diliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun, allah yardımcınız olsun. Pozitif olmak çok önemli..

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun Banucum. Diğerlerini atlattığın gibi bunu da atlatacaksın ve biz seni burada bekliyor olacağız. Acil şifalar diliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Amaaannn küçücük bir kelebek işte ömrü ne kadar uzun olabilir ki,EvvelAllah siz bunun da üstesinden geliceksiniz İNŞALLAH Banu Hanımcım .... Dualarımız sizinle Allah büyük .... SİZİ ÇOOOKKK SEVİYORUZ ALLAH'A EMANET OLUN <3 <3 <3

    YanıtlaSil
  5. Ha gayret Banu'cuğum. Bunun da hakkından geleceksin Allah'ın izniyle.Sevgilerim, dualarım seninle.

    YanıtlaSil
  6. Seviyorum seni banu ablacım💕💖💕

    YanıtlaSil
  7. Seviyorum seni banu ablacım💕💖💕

    YanıtlaSil
  8. Çok geçmiş olsun:):)sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Dört gözle sizi ve iyi haberlerinizi bekliyor olacağız. O kelebek çok oldu artık. Kış geliyor çekip, gitsin artık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Bekliyoruz sağlıkla gelin inşallah:)

    YanıtlaSil
  11. Beni beklemeyin…Diyorsun.Bir kişiyi beklemek için onun yanımızdan ayrılmış,geçicide olsa bir yerlere gitmiş olması gerekir.Seni beklemiyoruz…Çünkü;sadece hastanedesin.Sen aramızda kalmaya devam etmelisin.
    Bizimle birliktesin,yüreğimizin en mutena köşesindesin.Daima da orada kalacaksın.Bunu bil istiyorum.Kelebeğin cerrahi müdahale ile alınmasının mümkün olması sevindirici bir haber.Bu konuda o kadar fazla deneyimli ve savaşmaya hazırsın ki,sen değil o tümörler düşünsün.
    Savaşçı ruhunla bu ameliyattan da meydan savaşı kazanmış, bir komutan edasıyla çıkacağından adım gibi eminim.Pazartesi günü,doktorunun ve ekibinin de ameliyathaneyi senin gibi bir savaşçı ruhla,muzaffer bir şekilde terk edeceğinden emin olabilirsin.Ameliyat sonrası,radyoterapi veya kemoterapi alman seni daha çok rahatlatacaktır.
    Önünde yaşanacak çok daha güzel günlerin olacak. Çünkü; bu güzel günleri çoktan hak ettin. Seni bekleyen, seni seven, senin için dualarını eksik etmeyen,o kadar çok arkadaşın,dostun var ki,senin bu savaşı kaybetmen mümkün değil.Senden yeni bir zafer daha istiyoruz.Bu zafer hemizin olsun.

    YanıtlaSil
  12. Banu ablacım, aklımız, kalbimiz ve dualarımız sizinle. Tez zamanda güzel haberlerinizi bekliyoruz. Şifalar diliyorum

    YanıtlaSil
  13. Tam burada bekliyor olacağım, acil şifalar diliyorum. Çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  14. Ha gayret ablacım. Klavyenin başında bekliyorum seni :)

    YanıtlaSil
  15. Çok geçmiş olsun♡♡ 4 gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Cancan, bu da gececek rabbimin izniyle ve yine yeniden birlikte olacagiz yani devam didismeye benle:) seni seviyorum arkadasim, haydara soyle timoru alsin azcIk kafandaki catlaklari da kapamadan once onarsin. Bu arada ameliyata kadar yazmaya devam, sepet gibi hastanede yatmak yok, sıkılırsın zaten:)) opuyorum kocaman, dualarim seninle... rabbim yolunu kolay eylesin.

    YanıtlaSil
  17. Hadi çabuk ol, bekliyorum ben :) Geçti geçti.

    YanıtlaSil
  18. Hadi ablacığım,sağlıcakla gel,bekliyoruz biz seni.Handan'dan öğrendim,ben de yazayım;geçti geçti.

    YanıtlaSil
  19. En kısa sürede saglık haberlerini almak ve gülen gözlerini görmek istiyorummmm

    YanıtlaSil
  20. Geçmiş olsun Banucum ,iyi haberlerini bekliyorum , acil şifalar ,sevgiler .

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Banu Allah şifa versin, güzel haberlerle dönmeni sabırsızlıkla bekliyorum. Dualarım seninle... Allaha emanet ol

    YanıtlaSil
  22. Kelebeğin ömrü kısadır ablacım,tez zamanda geçecektir eminim.Tez zaman da güzel haberlerini bekliyoruz Allah'ın izni ile...

    YanıtlaSil
  23. Banu ablacigim...duam seninle..allahin izniyle her şey guzel olacak.atlatacan cabucak geçecek..allaha emanet ol.sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  24. Geçmiş olsun, inşallah kolaylıkla atlatırsınız, dualarımız iyi dileklerimiz sizinle

    YanıtlaSil
  25. Dualarımız seninle Banu Ablacm..Allah şifa versin innslh
    sağlıkla döneceksin kısmetse

    YanıtlaSil
  26. Bunca sevgi dolu yorumların ardından ne yazılır ki Banu. Tüm yorumlara katılıyor ve tüm dualara AMİN diyorum. Ayrıca; daha önce söylemiş miydim... Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
  27. Dualarim seninle banucam. Bu blog dunyasinda ilk takibe aldigim ve zevkle takip ettigim geri dönüşüm kraliçesi.. pozitif enerjinle ve dualarimizla bu misafiride atlatacaksin. ����❤����

    YanıtlaSil
  28. Blog dünyasında ilk takip ettiğim tanıdıkça sevdiğim hayran olduğum kadın , sen benim Amazon kraliçesi becerikli güçlü Banumsun ! Bir yere gittiğin yok biraz tatile çıkıyorsun o kadar. Hem tatillerin en güzel tarafı eve dönüşün verdiği mutluluktur. Biz yanındayız ve ellerinden tutan pek çok kadın var senin. İyi tatiller Banucuğum 💞

    YanıtlaSil
  29. Hayata bakışınıza,sıkıntılara karşı dik duruşunuza hayran olmamak mümkün değil. Hepimiz burada sizi bekliyoruz. Rabbim hayırlı şifa versin.

    YanıtlaSil
  30. Geçmiş olsun, Allah'tan Acil Şifalar diliyorum. Sen sevgi dolu,Hayatı seven her zaman dik duran güçlü bir kızsın. Bunu da yeneceğinden ve Hastaneden Muzaffer bir Kumandan olarak çıkacağından eminim. Dualarımız seninle... Sweet Hag

    YanıtlaSil
  31. Banu tez zamanda kavuşuruz iinşallah, şimdiden geçmiş olsun şeker. Kardeşimin üçüncü kulak ameliyatı K.Üniversitesinde oldu, buradan oraya yolladılar.Gerçekten çok kaliteli Dr.lar var.Daha yeni arkadaşımın yiğeni oldu, çok başarılı geçti, bilim şimdi çok ileride. SEN içini ferah tut, orada emin ellerdesin arkadaşım...Kızımın arkadaşı da beyin ameliyatı oldu ve üniversiteyi birlikte bitirdiler, seninkine benzer bir durumu vardı. kucak dolusu sevgiler arkadaşım, geçmiş olsun, öptum.

    YanıtlaSil
  32. geçmiş olsun. bu günlerde geçecek inşallah. Allah yolunuzu açık eylesin..........

    YanıtlaSil
  33. Canım Banu 'cuğum ,geçsin herşeyler bir daha gelmesin ...Dilerim çabucak geçer gider ne varsa.Özlemle bekliyeceğim.Selam ,sevgi ve dualar ile.Sağlıklı günlere...

    YanıtlaSil
  34. Haydi bakalım Banu'cuğum. Bir an önce iyi haberlerini yaz. Öyle hastanedeyim diye bizden kurtulacağını da sanma. Kocaman kocaman muccccklar.

    YanıtlaSil
  35. Banucum, kocaman kucaklıyorum,, Ekim ikinci yarısı Gölcük.teyim
    Sevgiler ))

    YanıtlaSil
  36. Bir an önce iyileşip gelmenizi sabırsızlıkla bekliyoruz... Çoooook geçmiş olsun acil şifalar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  37. Bekleriz elbet, gelecegine inancimiz sonsuz cunku Banucum.

    YanıtlaSil
  38. Sizi hemde nasıl bekliyorum bir bilseniz.. Bütün dualarım sizinle. Geç kalma olur mu :)

    YanıtlaSil
  39. Bekliyoruz seni ♥
    Sabırsızlıkla hemde :)

    YanıtlaSil
  40. Siz güçlü ve gördüğüm en pozitif insanlardan birisiniz Banu Hanım. Bunu da atlatırsınız inşallah. Allah yardımcınız olsun. Kendinize dikkat edin. Güzel haberler bekliyoruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  41. Bizde güzel çalışmalarınizda sizi bekliyor Allah en kisa surede sağ salim kavustursun bir dahada ayırmasın

    YanıtlaSil
  42. Bizde güzel çalışmalarınizda sizi bekliyor Allah en kisa surede sağ salim kavustursun bir dahada ayırmasın

    YanıtlaSil
  43. Seni seviyorum ve Allahtan şifa diliyorum. Bu günler geçecek ve eskisinden daha sağlıklı olacaksın/ olacağım :)

    YanıtlaSil
  44. Seni seviyorum ve Allahtan şifa diliyorum. Bu günler geçecek ve eskisinden daha sağlıklı olacaksın/ olacağım :)

    YanıtlaSil
  45. en kısa sürede çook sağlıklı bir şekilde dönmenizi bekliyoruz.Allah acil şifa versin sevgilerimle ❤️

    YanıtlaSil
  46. En kısa sürede aramıza dön inşaallah. Bizde seni çok seviyoruz :)

    YanıtlaSil
  47. Güzel yürekli, cesur arkadaşım,sana dualarımı sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  48. Çok geçmiş olsun Banu Ablacığım, dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  49. Çok geçmiş olsun Banu Ablacığım, dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
  50. Banu ablacım. güzel haberlerini bekliyoruz. şimdiden gelmiş geçmiş olsun inşallah.

    seni seviyorum. mucuk .

    YanıtlaSil
  51. Çok geçmiş olsun Allah şifa versin Banucum. Bekleyeceğiz gelmeni. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  52. Geçmiş olsun canım....güzel haberlerini bekliyorum....daha yapacak çok işlerimiz var....Sevgiler.

    YanıtlaSil
  53. Sizi bekliyorum Banu Hanım

    YanıtlaSil
  54. Banucum, bir ay olmuş, hadi artık, geçti geçti...

    YanıtlaSil
  55. Çok çok geçmiş olsun Allah şifa versin...

    YanıtlaSil
  56. Banu abla acil şifalar diliyorum, bu postu yazdığın süreden bu güne kadar gezeh zamanda umarım çoktan geçmiş gitmiş, sen eski sağlığına kavuşmuş olasın...
    Muhabbet ve kalpten sevgiyle...

    YanıtlaSil
  57. Geçmiş olsun ablacım artık bir ses ver merak ediyoruz...

    YanıtlaSil
  58. Banu'm canım ;) seni seviyorum ve özledim.....

    YanıtlaSil
  59. Acil şifa diliyorum.Duam sizinle...

    YanıtlaSil
  60. Hâlâ ses vermediğine göre savaşmaya devam ediyorsun sanırım.. Dualarım seninle. Özledik çok hadi daha fazla bekletme artık.

    YanıtlaSil
  61. seni bekliyoruz . Dualarımız seninle. iyi ol hemen gel .

    YanıtlaSil
  62. Beklemekten yorulduk Banu.. Ha gayret... Dualarımız seninle..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)