27 Kasım 2016 Pazar

Bugün Benim Doğum Günüm :)





Nihayet dolu dolu 60 oldum, yarından itibaren 61 den gün saymaya başlayacağım :)
Doğum günüm kutlu olsuuun :)






.




Bu yılda enerji yoksunu olarak giriyorum yeni yaşıma... 2013 den beri böyle :(
Tüm dileğim seneye enerji dolu olmasa bile TEMİZ olarak girebilmek...




Bu yaşıma gelene kadar günahıyla-sevabıyla, acısıyla-tatlısıyla, tek başıma kalsam bile hep ayakta dimdik yaşadım, içimde keşkelerim yok, gerçekleştiremediğim hayallerim var evet, ama beni üzecek kadar değiller, vazgeçildiler...

Geri kalan yaşantımda beni neler bekliyor bilmiyorum, ama herşeye rağmen yaşamayı çok seviyorum. Yaşamaya azimliyim :)

Allah annemi eksik etmesin yanımdan, en büyük desteğim, canım benim :)

Ve dostlarım...Ve sizler...
Biliyorum yorumlarınız gelecek sevgi ve iyi dileklerle dolu, şimdiden hepinize çoook teşekkürler... Malum tek tek cevap yazamayacağım... Sizleri seviyorum kiiiii :))






25 yorum :

  1. Dilek tutup mum üflediniz mi?
    Size ve annenize mutlu, sağlıklı nice nice yıllar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. İyi ki doğmuşsunuz o zaman :) Keyifli ve mutlu daha nice senelere :))

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel bol hobili yaşlar Banu:))))

    YanıtlaSil
  4. Nice nice yıllara Banucuğum ! Sağlıkla huzurla ve hobilerle geçecek uzuuun bir ömür diliyorum sana 💞

    YanıtlaSil
  5. sevdiklerinizle daha nice güzel yaşlara

    YanıtlaSil
  6. Nice sağlıklı,huzurlu,cıvıl cıvıl yıllara :)

    YanıtlaSil
  7. Benim de :)) İkimize de harika yaşlar diliyorum Banu'cuğum :)

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Banu nice güzel yaşlara Anneciğinle, bizlerle, sağlıkla, temiz, huzur ve afiyetle işşallah. İyi ki doğdun!!!

    YanıtlaSil
  9. Nice sağlıklı, umut dolu yıllara.

    YanıtlaSil
  10. Sağlıkla geçireceğiniz, nice mutlu yıllar diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Doğum günün kutlu olsun canım, sağlık, mutluluk ve huzur dolu nice yıllar dilerim. Seni ve anneni sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  12. Mutlu ve sağlıklı yaşlar dilerim.

    YanıtlaSil
  13. Nice yaşlara güzel ve azimli kadın,herşey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
  14. Sizin bu azminiz bana da (kardeşim için) güç veriyor. Bu işin üstesinden geleceğiz, eminim. Daha uzun, sağlıklı yaşlarınız da görüşeceğiz. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  15. Doğum günün kutlu olsun!Nice mutlu yıllaraaa...

    YanıtlaSil
  16. Banu Hanım Doğum gününüz Kutlu olsun

    YanıtlaSil
  17. iyi ki varsın Banu Abla, annen ve sana Allah güç,sağlık ve şifa nasip etsin inşlh. Azmin, yaşam sevincin seni bugünlere getirdi. Çok
    güçlüsün, bence bu yıl daha iyi olacak herşey

    YanıtlaSil
  18. Şükürler olsun... Ne zamandır bekliyordum bir şeyler yazmanı. Rahat bir nefes alabilirim artık:)))

    YanıtlaSil
  19. Sen yaşamaya azimli ben de her daim bloğunu takibe azimli... Ablacık geri kalan hayatın anlamlı ve huzurlu olsun, annecikle birlikte tabi ;) Sevgiler muhabbetler :)

    YanıtlaSil
  20. Banu ablacığım....Dogum gunun kutlu olsun.Şu yazıyı yazdınya sükürler olsun.biz seni solmaz teyzemi çok seviyoruz.kocaman öpüyorum.SEVGİLERİMLE EMEL.

    YanıtlaSil
  21. Çooook geçmiş olsun, yeni yaşınız kutlu olsun. iyi olmanıza inanın çok sevindim, bundan sonraki hayatınızda önce sağlık sonra mutluluk diliyorum.
    Kocaman öpüyorum:)))

    YanıtlaSil
  22. Ben görmemişim blogdaki yazını sağlıkla burada daha çokkk güzel şeyler paylaşalım inş. sevgiler Banucum

    YanıtlaSil
  23. Merhabalar;

    Bloğunuzun "Blogger Gazetemiz"de tanıtılmasını isterseniz, alttaki linkten detaylı bilgiye ulaşabilirsiniz. Sevgiler,

    http://www.hikayekalplikadin.com/2016/12/blogger-gazetemizde-yerinizi-alin.html

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)